Friday 23 December 2011

Bukan diam kerana takut

hello erin here ! meoww sikit :D
tru kepada point la oke :)
x brapa ada mood skg ni pun type je ape ada dlm hati n minda ni susah ka nak hormat org yg lebih tua dr kita ? wlaupun dia 1 kepala dgn kita jgn ingat rasa hormat tuh dah x perlu wlaupun kita skeluarga or kawan2 please saling mehormati, erin letih today banyak keje dkt salon customer ramai but im not lucky today  semua benda buad tak kena today customer, adk2 x reti hormat , putus cinta semua serba x kena Ya A llah kenapa semua mesti jadi arinih ? pasal kurang ajar ni jgn ingat aku diam aku bodoh tapi aku sabar ! aku sabar semua memaki hamun hampa semua aku la bodoh aku la banggang aku la babi ! jangan buat hati aku terbakar darah aku naik atas kepala tak pasal2 hg masuk hospital aku tak nak buad ! aku panas baran tapi aku cuba kawal dlm hati seribu kali aku cakap bertenang erin sabar erin perit kan hidup dgn seorg yg suka pendam mcm aku aku seorg yang suka pendam aku x suka kecoh2 :( tapi jgn la ingat aku ni tak boleh pukul hang ! xbole marah hng please aku tak larat da life mcm ni new year aku nk life baru :) aku minta maaf kpd sesiapa yang x puas hati dgn aku aku x suka bermusuh make peace no war :)
#meoww~

No comments:

Post a Comment